Brev:
Hvad skal jeg give min pige - 9 mdr.
16. april 2010
Alder:
9 mdr.
Hvad skal jeg give min pige - 9 mdr.
Kære Helen
Min datter på 9 mdr er glad for mad og spiser næsten alt. problemer er, at hun ikke er begejstret for noget som helst som bliver serveret med en ske. Hun gider ikke spise havregrød eller øllebrød om morgenen og jeg har svært ved at finde ud af hvad jeg så skal give hende - har du et forslag?
Hendes madplan ser nogenlunde sådan ud:
Ca 7.15 morgenmad
Ca 11.15 frokost rugbrød, grøntsager
inden middagslur en flaske ca 120 ml
ca 15.15 - 15.30 eftermiddagsmad (kan ikke bliver lige når hun vågner da storesøster ofte skal hentes der. De gange jeg har nået det har hun heller ikke spist ret meget.
Ca.17.45 aftensmad
ca 19.00 flaske til natten
Jeg synes ikke hun får ret mange måltider, men hun virker kun rigtig sulten til frokost og aftensmad. Til aften kan hun have rigtig svært ved at vente og er meget sulten. Har du et forslag til hvad jeg kan give hende inden aftensmaden som ikke mætter for meget (hun har ingen tænder)
Jeg vil også gerne høre om du synes madplanen ser ok ud?
Med venlig hilsen
Susanne