Brev:
Dagplejestart - 13 mdr.
23. juni 2004
Alder:
13 mdr.
Dagplejestart - 13 mdr.
Min datter på næsten 13 måneder er lige startet i dagpleje og det går ikke godt.
Vi startede med et par dage hvor jeg var sammen med hende i et par timer. Den sidste uge har hun så været der alene i ca 1 time.
Hun græder hele tiden. Stopper først når jeg henter hende igen.
Hun bliver snart nødt til at være der længere. Er det noget jeg kan gøre for at hjælpe hende eller er det noget hun skal igennem? Nu skal jeg jo snart begynde at arbejde igen.
Det skal lige siges at min datter er MEGET stædig.
Hun er ikke utryg ved dagplejemoderen, da hun gerne vil være meget tæt på hende.
Hilsen Christina