Brev:
Frisk og vågen midt om natten
18. april 2010
Alder:
14 mdr.
Frisk og vågen midt om natten
Kære Helen
Denne gang skriver jeg til dig, fordi jeg har brug for et råd vedr. Mattis søvn.
Vores problem består i, at han vågner op eksempelvis kl 24 og er super frisk, og vil op og lege.
Dette får han naturligvis ikke lov til, vi insisterer på, at han skal sove, og er meget konsekvente. Men det er jo umuligt at få en barn som ikke er træt til at sove.
I nat var han vågen mellem 24 og 3, hvor vi konstant måtte lægge ham ned, hver gang han satte sig op. Og det var næsten konstant.
Er det bare en periode vi skal igennem, eller har du nogle råd til, hvad vi skal gøre, når han super frisk og pludrende vågner midt om natten?
Mange tak
Med venlig hilsen
Mor til Matti