Brev:
Må jeg vække fra en lur?
20. april 2010
Alder:
4 mdr.
Må jeg vække fra en lur?
Kære Helen
Så må jeg melde mig på banen igen:-)
Mit spørgsmål er ganske enkelt som overskriften lyder : Må jeg vække min pige når hun om dagen sover.
Om formiddagen ligger hun ude i sin barnevogn og sover altid minimum 3 timer, nogle gange 4 timer og 2 gange 5 timer.
Hun sover 2 nogle gange 3 gange om dagen. Jeg er begyndt at ligge hende ind i hendes seng i vores soveværelse da hun simpelthen ELSKER at ligge udenfor og sover længere tid om eftermiddagen end hun gør når jeg ligger hende ind i hendes seng.
1. Er det for lang tid hun sover om formiddagen og i så fald må jeg så vække hende (i den forbindelse hvor lang tid skal hun sove?)??
2. Lige nu sover hun 2 gange om dagen og jeg ved godt du har foreslået at jeg skal "øve" mig på 3 lure om dagen. Er det fordi det har indflydelse på søvnen om natten eller er det fordi det simpelthen bare er godt for hende?
Som altid tusinde tak for din fantastiske hjælp.
Kærlig hilsen
Maibrit