Brev:
Alternativ til flaske og hyggemåltid
21. april 2010
Alder:
15 mdr.
Alternativ til flaske og hyggemåltid
Hej Helen
Nu er det efterhånden rigtig lang tid siden sidst. Tiden er gået hurtigt og godt - og de to små tvillinger er ved at være store nu :-)
Det går rigtig godt med maden.. nu er vi ved at overveje og sløjfe den sidste flaske på 120 ml inden sengetid. Er det tiden nu? De slurprer den i sig - men jeg er usikker på hvis de nu ikke så den - om de ville savne den? Bettemand elsker sin flaske hvorimod hun (tror jeg) mere vil ha den fordi han får. Kan vi finde på noget andet istedetfor?? Tit synes vi bare det bliver så forvirret og de bliver sådan trælse hvis vi vil ha dem i højstole og alt muligt omkring 19.00 tiden.
Har du gode forslag til et renligt hyggemåltid på den tid...? Eller skal man helt droppe noget på det tidspunkt?
Hilsen