Brev:
Hård mave med små sorte kugler
25. april 2010
Alder:
15 mdr.
Hård mave med små sorte kugler
Hej Helen
Laura er nu 15 måneder og har det generelt godt og trives. Hun har bare pludselig fået hård mave.
Vi har prøvet det modsatte med diarre flere gange, men det her ved vi ikke lige hvad skyldes og hvad vi kan gøre ved.
Hun spiser som hun plejer og drikker fint både mælk og vand.
Hun laver 8-10 sorte kugler i bleen over hele dagen. De er knas tørre og lugter meget. Det gør vist ikke ondt på hende, men hun skal anstrenge sig meget for at komme af med den enkelte lille kugle det bliver til..
Jeg stoppede med at amme hende om natten for 4 uger siden. Men vi tilbyder hende væske rigtig tit, og det er i det hele taget gået problemfrit. Det med hård mave har stået på i 14 dage ca.
Håber du kan give os et bud på grunden og noget vi kan gøre for at hjælpe hende.
Venlig hilsen
Louise