Brev:
Går amok i ostepinde!
27. april 2010
Alder:
8 mdr.
Går amok i ostepinde!
Kære Helen,
Lige et kort spørgsmål. Isabella er nu knap 8 måneder og vil meget gerne spise selv (hvilket hun altså ikke er ret meget i stand til endnu) men vi giver hende en del forskellige ting i hånden. Det vil hun meget hellere end at vi giver hende mad med ske. Hun bliver let meget hidsig, når vi kommer med skeen.
Vi giver hende bl.a. også små stykker ost som vi skærer i små ostepinde. Det er hun fuldstændig vild med og der er ingen grænser for hvor meget hun kan spise her. Hvor meget ost må hun egentlig få nu!?!?!
Mange hilsner Lone