Brev:
Here we go again.....
28. april 2010
Alder:
12 mdr.
Here we go again.....
Kære Helen,
Så er jeg tilbage. Med en datter der er blevet 1 år, begyndt i vuggestue og som STADIG ikke sover om natten. Jeg er startet på arbejde, og selvom jeg kun har været i gang i få dage, så kan jeg mærke desperationen komme snigende som en ulv. Hvorfor sover hun ikke????
Jeg har købt og brugt "Sov igennem uden gråd" og synes det er en super god bog - den virker bare ikke. Vi følger nøjagtig samme ritual hver gang og gør som vi skal - alligevel vågner hun i tide og utide. I nat sov hun fx fint fra kl 19-01. Og så startede hun ellers med opvågningerne, kl. 01, 02.13, 02.45 (hvor hun så først sov igen kl 04) og så stod hun op 06.30. Hun sover jo slet ikke det hun skal. I vuggestuen sover hun ½ time om formiddagen og MAX en time om eftermiddagen. Så samlet hænger det jo slet ikke sammen.
I sit første leveår har hun sovet igennem een gang.... EN GANG!!!! Det er simpelten for åndssvagt. Så nu har jeg købt din bog som et sidste forsøg. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal stille op mere. Nogle gode råd??
Kærlig hilsen
Christine