Brev:
Vågner grædende fra lure og om morgenen
30. april 2010
Alder:
11 mdr.
Vågner grædende fra lure og om morgenen
Hej Helen
Nu er jeg på banen igen, det er ellers ved at være et stykke tid siden sidst:)
Mit spørgsmål er egentlig meget simpelt: Er det normalt, at børn vågner grædende fra deres lure og om morgenen, når de er lige godt et år?
Vega, min datter, har altid gjort det. Faktisk er det kun kortere perioder, hvor hun har vågnet og snakket, men for det meste er det med gråd. Nogle gange virker det som om, hun bare bruger gråden som kontakt, og andre gange græder hun virkelig meget - lige indtil vi henter hende (hun står nu i gården og sover - det tager lige et øjeblik at komme ned til hende).
Og så et kort bonus spørgsmål: Hvor meget må de tabe sig, før man skal henvende sig til læge?
Vega har tabt sig over 1 kg efter hun så småt begyndte at få for godt en måned siden. Jeg tænker, at det er helt normalt at tabe sig, når aktivitetsniveauet går op på den måde, men er det for meget, hun har tabt sig?
Tak for din tid.
Venlig hilsen
Louise