Brev:
Mangler interesse for grød og mos
1. maj 2010
Alder:
6 mdr.
Mangler interesse for grød og mos
Hej Helen..
Min søn kornelius har i ca en måned fået grød kl 11 ca og vi er startet stille op med bare nogle få ske fulde... og jeg har holdt mig til majsgrød (hjemmelavet) med banan eller andet frugt mos, men selv efter en månede så spiser han ikk ret meget.. jeg kan højst klemme en halv dl i ham og det er det samme når han får kartoffelmos til aften (med grønsagsmos i)
Jeg har prøvet med lidt andet men samme resultat... men her den anden dag smagte han lidt af min a38 og så sad han bagefter som sådan en fugleunge for at få mere... hvorfor kan han ikk reagere sådan med grød og mos??? han taber virkelig hurtig interessen for det og viser at han ikk vil mere ved at blive urolig eller ked...
Han er 6 mdr og han får ellers flaske hvor han spiser mellem 120 og 150 ml af gangen....
Har du et godt forslag til hvordan jeg kan få ham mere interesseret i grøden og mosen?? eller skal jeg bare have tålmodighed?
Hilsen Sine