Brev:
Faste sengetider
1. maj 2010
Alder:
3 år, 9 mdr.
Faste sengetider
Hej Helen!
Vi er meget konsekvente omkring vores ungers sengetider. De kommer i seng omkring 19.30, og det fungerer egentlig rigtig godt.
Selvfølgelig er der dage, hvor vi godt kunne tænke os, at have ungerne oppe i længere tid om aftenen, især når vi har gæster og er i byen. Mange i vores omgangskreds lader deres unger blive længe oppe i weekenderne.
Hvornår vil børnene være gamle nok til at kunne håndtere det er få lov til at være længe oppe i feks weekenderne?
Med venlig hilsen
Mor til tre