Brev:
Mit barn vil ikke have børstet tænder
3. maj 2010
Alder:
14 mdr.
Mit barn vil ikke have børstet tænder
Kære Helen.
Jeg har en fantastisk datter på 14 måneder, men vi har et kæmpe problem med at få børstet hendes tænder, hver gang ender det i skrig og skrål.
Jeg prøver at skabe en god stemning ved at synge tandbørste sangen, har prøvet at vi børster vores tænder sammen, har prøvet at give hende tandbørsten selv, men lige meget hvad jeg gør bliver hun gal og vrider sig rundt som en orm og skubber mig væk.
Vi har prøvet at snakke med en tandlæge omkring dette, som sagde at vi bliver nød til at være hårde og holde hende fast. det har jeg det virkelig dårligt med, føler det som et KÆMPE overgreb på min datter.
Har du et godt råd? Føler mig virkelig på bar bund.
Med Venlig Hilsen
Line