Brev:
Regulere følelser
4. maj 2010
Alder:
2 år, 9 mdr.
Regulere følelser
Kære Helen.
Først 1000 tak for dit sidste svar. Meget brugbart og beroligende.
Idag er der et lidt spøjst spørgsmål...
Kan det passe, at rigtig meget af det, en mor laver omkring et barn, er regulering af følelser? Jeg synes, at det er der energien og fokus søger hen ift mad, søvn, badning, leg...
Måske er det fordi min datter er ældre nu, og det dermed naturligt er den vej hendes udvikling og dermed min opdragelse går?
Jeg ved, at jeg har en sensitiv datter, og heldigvis kan jeg godt lide at beskæftige mig med følelseslivet, men jeg er indimellem bange for, at de andre aspekter af mor-omsorgen lider?...
Bare en tanke. Et kort svar er velkomment, for det er jo ikke de store hverdagsproblemer, som står på spil her...
Knus,
L