Brev:
Mælk, hvilken slags?
5. maj 2010
Alder:
13 mdr.
Mælk, hvilken slags?
Hej.
Så blev min lille baby et år, ja som tiden går :-) Han er ikke nogen baby mere, men en glad tumling!! Han elsker at røre sig, har styr på det der, med at gå og klattre op på alt. Sover stabilt...... så alt i alt en dreng der trives.
Til 1 års undersøgelsen vejede han 10,6 kg og var 82 cm. Vores læge her i Panama, sagde at min søn IKKE må tabe sig, så det er nok derfor jeg bekymrer mig lidt mht mælk. Lægen anbefaler min. 500ml mme. Men det anbefaler man jo ikke i DK når han er så stor - jeg følger de danske anbefalinger.
Appetitten er generelt god, og han spiser næsten alt. Men mælk gider han bare ikke, han vil gerne ha soya-mælk og mme. Han elsker ost og yoghurt natural. Han får 2 vitaminpiller dagligt (omni mini)
Skal jeg bekymre mig mht til mælken?? Skal jeg give ham mme i stedet?? Eller er det ok med soya-mælk?? Eller er det ok bare han får lidt ost mm??
På forhånd tak.
Venlig hilsen
Conradsmor