Brev:
Nedtrapning af natteamning - 9 mdr.
7. maj 2010
Alder:
9 mdr.
Nedtrapning af natteamning - 9 mdr.
Kære Helen
Tak for dit svar på mit brev. Det lærte mig en masse om søvnens gåder og hvordan den idelle verden ser ud i forhold til amning og sovning. Den er vi langt fra lige nu og jeg har rigtig meget brug for en konkret guide til, hvad jeg gør med et barn der har rigtig svært ved at give slip på natte amningen.
Hvis Far tager over nogle dage hvornår kan jeg så komme ind i billedet igen? Hvad gør Far når Elen er dybt ulykkelig og ikke vil trøstes? Ligger han med hende eller tager han hende op og går rundt med hende? Kan jeg tage over hvis han er ved at dø? Vi har nemlig begge svært ved Elens gråd og gør alt for at stoppe den. Hvad er grænsen for hvor meget man skal lade hende græde?
Hvor længe tror du det kan tage at lave om på en dårlig vane. Bare så vi kan forberede os på det værste:(
Jeg er så ængestlig over at skulle gøre det her og også bange for at give op midt i det hele.
Håber du kan hjælpe!
Med venlig hilsen
Stine