Brev:
Vil ikke sove om dagen - 8 mdr.
25. juni 2004
Alder:
8 mdr.
Vil ikke sove om dagen - 8 mdr.
Vi har en datter på 8 mdr. som siden hun var 4 mdr. stort set ikke sover om dagen. Det kan være alt fra 15 min. til (i de heldige tilfælde) 2 timer sammenlagt på en hel dag.
Hun bliver lagt i seng ved 19-20 tiden om aftenenen og sover til 6-7 om morgenen. Hun får grød om morgenen, flaske om formiddagen, rugbrød til frokost, frugt om eftermiddagen, flaske sen eftermiddag, grøntsagsmos og kød om aftenen og en flaske inden hun kommer i seng.
Hun har aldrig været den store drikker og i den sidste måneds tid bliver hun "tosset" de fleste gange hun får tilbudt flaske, så drikker hun mellem 10-20 ml. Når hun er tørstig drikker hun 120-170 ml.
Hun er træt i løbet af dagen, hvor hun gnider øjne og småklynker, men selvom jeg ligger hende i barnevognen, i sengen eller sammen med hende, så vil hun i de fleste tilfælde bare ikke overgive sig til søvnen.
Hvad skal jeg gøre?