Brev:
Sove bare lidt længere ...
9. maj 2010
Alder:
15 mdr.
Sove bare lidt længere ...
Kære Helen
Vores søn på 15 mdr er gennem de sidste tre måneder kommet ind i et skidt mønster.
Siden februar sovet afbrudt og af og til med længere opvågnen.
Kommer i seng ca 19 og her kommer problemet: Vågner kl 5 hver morgen.
Han har fået dræn 25.4.2010 og det har hjulpet på natten, men han vågner stadig meget tidligt, er der noget der vil kunne hjælpe ham til at sove lidt længere? Bare kl 6?
Han er ikke vanskelig at lægge, men selvfølgelig træt kl 9.
Sover efter dræn 2 timer midt på dagen i dagplejen. Hjemme vågner efter ca 1 time og vil ikke sove mere.
Vi er ved at være slidt op:
Forslag?
Med venlig hilsen
Signe (er selv læge)