Brev:
Drikke mælk til maden
10. maj 2010
Alder:
10 mdr.
Drikke mælk til maden
Hej Helen
Min dejlige datter er 10 mdr og hun får mme. gange 2 dvs aften og nat og jeg vil snart gerne trappe ud af den om natten men jeg har store problemer med at få hende til at drikke mælk af kop og det både mme, sødmælk eller skummetmælk og om det er lunt eller koldt hun spytter det bare ud.
Så min bøn er om du har et godt råd til at få hende til at drikke mælk til maden
Med venlig hilsen
mor