Brev:
Vågner og er meget ked af det
10. maj 2010
Alder:
7 mdr.
Vågner og er meget ked af det
Kære Helen
Min datter er blevet rigtig god til at falde i søvn om aftenen men hun vågner konsekvent op igen i løbet af aftenen og er meget ked af det.
Når man tager hende op falder hun til ro og sover videre oppe hos én og lige så snart man gør den mindste bevægelse til at lægge hende ned igen, græder hun voldsomt.
Nogle aftner tager det kun et kvarters tid at få hende til at falde i søvn igen andre gange kan det tage en time. Det er meget forskelligt hvad klokken er, nogle aftner er den 21 andre 22 og andre igen 23.
Hvis kl. er 23 tilbyder jeg hende selvfølgelig en flaske men den vil hun overhovedet ikke have. det kan faktisk gøre hele situationen værre at blive ved med at forsøge at få hende til at drikke noget. Jeg har forsøgt at give hende et drømmemåltid men det virker ikke.
Hvis hun slet ikke er til at få til at falde i søvn igen kommer hun med over i smørhullet og putter.
Er det ok at hun ikke får den flaske kl. 23-24 hvis nu hun bare får den på et andet tidspunkt af døgnet?
Kan det være seperations angst hun går igennem lige nu?
Med venlig hilsen
Mor