Brev:
Vugge - hvor længe?
10. maj 2010
Alder:
5 mdr.
Vugge - hvor længe?
Hej Helen.
Et kort spørgsmål: hvor længe er det ok med en vugge og ikke tremmeseng? Vores vugge er 80 cm lang og vores datter er pt 68 cm lang. Den er selvfølelig ikke så bred, men den er 40 cm. (minna vugge fra babysam).
Jeg er slet ikke klar til at hun skal ud af soveværelset og vi kan ikke have tremmesengen i vores soveværelse! Men hvad er ok?
Min datter er selvfølgelig vigtigst.
På forhånd tak
Venligst
den lykkelige mor