Brev:
Søvnbehov for barn på 5 mdr.
10. maj 2010
Alder:
5 mdr.
Søvnbehov for barn på 5 mdr.
Hej Helen.
Jeg har lige endnu et hurtigt spørgsmål.
Hvor stort behov for søvn har en baby på ca 5,5 mdr.? Altså timer i døgnet.
Min datter sove fra ved en 19 tiden nogle gange 19.30 til kl ca 6/6.30. Jeg vurderer at hun sover når jeg ammer hende i løbet af natten. Hvor meget skal hun sove i løbet af dagen fordelt på de ca tre lure hun får?
Og er det ok med lidt flere små lure?
På forhånd tak.
Venligst,
den lykkelige mor