Brev:
Antal flasker
11. maj 2010
Alder:
8 mdr.
Antal flasker
Hej Helen
Hvor mange flasker skal min søn på 8½ mdr have i løbet af dagen?
I samråd med min egen sundhedspl. får han ingen flasker længere. Hun mener, at han skal spise familiemad, drikke væske fra glas og helt væk fra flaske. Han drikker al sin væske fra glas og kan sagtes drikke 100 ml pr. hovedmåltid.. Han får godnatgrød og ellers intet før kl 7.00 næste morgen. Der er han meget sulten.
Når han vågner omkring kl. 3-4 stykker får han en flaske, når jeg ikke kan få ham til at sove på andre måder. Kan jeg forvente at han ikke skal have noget mælk fra kl 19.00 til næste morgen? Jeg er i tvivl om jeg skal tilbyde ham flaske i løbet af natten?
Venlig hilsen