Brev:
Kiks som mellemmåltider
11. maj 2010
Alder:
10 mdr.
Kiks som mellemmåltider
Kære Helen,
Så er jeg her lige igen med et par spørgsmål.
Vores dejlige Xander er nu blevet 10 måneder og er jo den skønneste dreng i verden ;)
Jeg vil spørge dig ad, om jeg må give ham de små riskiks, som man bl.a. kan købe i Netto til mellemmåltid? De indeholder jo salt, hvilket jeg ved små børn ikke må få for meget af,
Derudover kan man få økologiske kiks fra Hippo, som jeg kan læse på pakken indeholder sukker - må han få dem, når han kun er 10 måneder?
Og hvordan med de velkendte fuldkornsskorper, som også indeholder sukker?
Jeg ser frem til dit svar ;)
Med venlig hilsen
Louisa