Brev:
Hidsig 3 - årig
25. juni 2004
Alder:
3 år
Hidsig 3 - årig
Min 3-årige datter (bliver 4 til august), har her inden for de sidste par måneder udviklet et heftigt temperament.
Hun får sådan nogle "anfald" hvor hun skriger, spytter, sparker og smider med ting. Hun er ikke til at komme i kontakt med, men siger de samme ting igen og igen. F.eks hvis hun ligger i sin seng uden dyne på, så siger hun "jeg fryser, jeg fryser" ud i det uendelige. Hvis vi så giver hende den på og den ikke lige ligger som den skal, så smider hun den på gulvet og så starter vi forfra.
Har du nogle gode ide´er til hvad vi kan gøre? Det er ret udmattende for os alle - ikke mindst for hende selv.
Mange Hilsner
Bettina Aagaard