Brev:
Hvordan ser planen ud?
11. maj 2010
Alder:
6 mdr.
Hvordan ser planen ud?
Hej Helen
100000 tak for din hjælp med dagsplanen + skemad....
Du havde ret, den mad jeg serverede var sku for kedelig og nu giver jeg ham noget nyt næsten hver dag og han spiser meget mere + at jeg fandt ud af at han ikk gad grød/mos med mme i så nu får han feks bare kartoffel most med noget fedtstof og det samme med grønsagerne også får han sødmælk i et snapse glas ved siden af.
Jeg vil også lige sige at den dagsplan du gav os det virker og han spiser omkring kl 23-24 hver aften også får han først igen kl 4-5 så det er en stor forskeli fra de 3-5 gange jeg var oppe at give ham flaske for bare 14 dage siden.. jeg er dog stadig oppe og give sut mellem 1-4 gange pr nat men det er der ikk så meget at gøre ved.
Vi prøver at følge din plan så nøje som muligt men tiderne fungere ikk helt så jeg prøver bare at få det til at passe ind med Kornelius...
Her er feks de sidste 2 dage.
4.30 : 180 ml
7.45 : fuldkornsgrød m. svesker ca 1/2 dl
9.00: melon mos + melon stykke
9.30: 60 ml
9.45 - 12 sove
12.30 frugtgrød ca 1 dl
14.30 180 ml
14.30- 15.30 sove
16. sveskemos
18 millionbøf + kartoffelmos ( ikk meget)
18.30 80 ml
19.15. lidt banan
20 sove
21. 180 ml
23.30 160 ml
4.30 200 ml
8.15 : risgrød m. svesker ca 1/2 dl
9. mango mos
9.30. 80 ml
9.45- 11.30 sove
12. 1 dl frugt grød
13.15. 180 ml
13.45- 15.45 sove
16.15. pære/mango mos+ koldskål+ melon stykke
18. lasange + grøsagsgrød ca 1/2 dl
19. 200 ml
20. 180 ml og sove
21.45 200 ml
23.30 80 ml
4.45 180 ml.
Sådan har vores to sidste dage set ud... jeg sys det går fint og han ved nu hva der skal ske når han kommer i højstolen men jeg sys han spiser meget og ofte om aftenen, igår var ekstra slem som du nok kan se.... er det normalt eller kan jeg gøre noget der??? jeg har overvejet at give ham lidt grød/a38 inden sengetid feks kl 19, men han er for træt og vil kun spise fra flasken. den ene aften lykkedes det mig dog at få en 1/4 banan i ham og det gjorde at han kunne undvære en flaske men han fik så til gengæld hård mave af alt det banan.
Ser det ellers okay ud det jeg gør eller er der noget som skal rettes??
Endnu engang tak ihvertfald, du har reddet vores nætter
Hilsen sine