Brev:
5 mdr´s dreng skriger
25. juni 2004
Alder:
5 mdr.
5 mdr´s dreng skriger
Hej netsundhedsplejerske
Jeg har et spårgsmål ang. min dreng på snart 5 mdr.
Han skriger hver dag fra han står op til han sover, ikke fordi at han er ked af det, det virker for mig som om han er glad, når han gør det for han smiler ind imellem.
Jeg vil bare høre om det er meget normal og om det stopper igen, for nu har det stået på i 14 dage og det er ved ikke at være sjovt mere at høre på. I starten synse mig og min kæreste at det var meget sjovt. Vi tænkt at han bare havde fundet ud af at han ku skrige.