Brev:
Fra 2 til 1 lur - 10 mdr.
20. maj 2010
Alder:
10 mdr.
Fra 2 til 1 lur - 10 mdr.
Kære Helen
Mine piger på nu godt 10,5 måned har førhen sovet 2 lurer, kl. 9.15-11/11.30 og igen fra ca. 14.30-15.30.
Min ene datter vil nu ikke sove formiddagslur, hun hyler og protesterer, og når jeg tager hende op er hun lysvågen, så de sidste par dage er hun kommet ud og sove kl. ca 12, efter frokost. her troede jeg jo så, at hun ville sove et par timer, men damen vågner allerede kl. 13.15 og er umulig at få til at sove videre- men så er hun til gengæld megasur og træt, når kl. er 17.
Min anden datter fortsætter de 2 lurer, men hun er også meget mere fysisk aktiv og kravler rundt, mens den anden bare sidder og leger prinsesse.
Jeg har prøvet at lægge hende lidt senere, men det vil hun ikke - tror du bare, det er en overgang til hun er kommet ind i en ny rytme, eller skal/kan jeg gøre noget?
De starter i vuggestue om en uge, og eftersom de plejer at sove samtidig og i den samme vogn, tænker jeg det bliver lidt bøvlet (de syntes, i vuggestuen, det var bedst, jeg tog deres egen vogn med i starten).... hvad synes du, kan du give mig et råd:-)
Mange solskinshilsener fra
Tvillingemoren