Brev:
Søvn udfordringer - 9 mdr.
24. maj 2010
Alder:
9 mdr.
Søvn udfordringer - 9 mdr.
Kære Helen
Så er jeg her igen, også denne gang med spørgsmål til søvn problemer. Det var faktisk begyndt at gå bedre. Ind imellem sov hun fra 7 aften til 6 morgen kun afbrudt af en nat flaske da vi gik i seng, ellers kun op én gang mellem 4 og 5. Men så lige pludselig, i den her uge, kan jeg ikke få hende til at gå i seng fra den ene dag til den anden og når hun så endeligt sover så vågner hun hver 2. til 3. timer og er umulig at få til at sove igen.
Det skal siges at hun inden for de sidste par uger er begyndt at hive sig selv op til stående og kan kravle så der er sket mange ting for hende inden for kort tid. Hun udnytter meget denne "frihed" til at stå op i sengen og pludre løs, det sker ofte også om natten selvom der er helt mørkt. På et tidspunkt har hun så fået nok og begynder at græde. Tidligere når hun vågende om natten kunne jeg bare give hende sutten og det var det. Nu er det en kamp der tager op til 2 timer som det gjorde i går aftes.
Hun har allerede 2 tænder og jeg tænkte om der måske kunne være flere på vej, men det virker det bare slet ikke til. Hun har ikke nogle af de symptomer hun havde da de andre kom ind og om dagen hvor hun er super glad.
Vi er inden for de sidste par uger også gået fra 3 til 2 middagslure om dagen. Hun sover samlet omkring 2-3 timer.
Hun spiser også rigtigt fint og får 4-5 flasker mme om dagen. Når hun vågner virker hun ikke sulten og vil heller ikke have noget hvis hun bliver tilbudt det.
Så jeg er virkeligt lost her og håber du kan hjælpe med gode råd.
Tusinde tak på forhånd.
Christina