Brev:
Fra 2 lure til 1 lur
24. maj 2010
Alder:
8 mdr.
Fra 2 lure til 1 lur
Hej Helen.
Min dreng på 8 mdr. sover nu to lure i løbet af dagen. En formiddag ca. 9.30/10.00 og en om eftermiddagen 13.30/14.00 og det er jo ganske fint for hans alder.
Mit spørgsmål er hvornår skal man ca. regne med at to lure bliver til en? Ved godt det er forskelligt fra barn til barn. Hvilke signaler skal jeg holde øje med?
Når det liver tid til kun en lur. Hvad tid på dagen vil den så ca. ligge?
Med venlig hilsen
Karina.