Brev:
Nedskæring af sutteflasker
24. maj 2010
Alder:
8 mdr.
Nedskæring af sutteflasker
Hej Helen.
Hvornår anbefaler du at man skærer ned på mængden af sutteflasker? Og hvilke fjerner man først?
Min dreng på 8 mdr. får 3 i døgnet nu (aften, sen aften og tidlig morgen).
Flasken sen aften som min søn får nu. Er det bedst at give ham den inden han vågner eller vente til han vågner. Lige nu giver vi ham den mellem 23-24 fordi der vågner han alligevel. Men læste i et af dine svar til et andet medlem af de skulle give deres dreng den mens han sov.
Med venlig hilsen
Karina.