Brev:
Ammestop - 0 mdr.
14. juni 2004
Alder:
0 mdr.
Ammestop - 0 mdr.
Jeg har en dreng der er 5 dage gammel, og idag er han gået over til mælkeerstatning, det er en løsning jeg nu ønsker, da mine brystvorter er bløde og indadvendte!
Hvordan får jeg bedst mulig mælkeproduktionen til at stoppe? Er meget brystspændt og har malket lidt ud, men skal jeg ikke bare helt holde op med det?
Med venlig hilsen
Lene Nielsen