Svar: Ammestop - 0 mdr.
14. juni 2004
Alder:
0 mdr.
Kære Lene Nielsen
Da din mælk nu er løbet til, så er det lidt mere problematisk at stoppe, men det kan godt lade sig gøre. Jeg vil foreslå dig at du hurtigst muligt henvender dig hos lægen og får en recept på nogle piller som skal stoppe mælken. I den periode, hvor du tager pillerne, vil det nok være en god idé at du fortsat malker lidt ud, ikke så du stimulerer til mere, men så du ikke pludselig ender op med at have noget mælk stående, som ikke er kommet ud.
Lægen bør kunne fortælle dig hvordan du skal gøre.
Fortsat held og lykke og et stort tillykke med den lille.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske