Brev:
Dreng på 5 mdr. piver
26. juni 2004
Alder:
5 mdr.
Dreng på 5 mdr. piver
Hej
Endnu engeng tak for en super brevkasse med mange gode råd.
Min søn på 5 mdr. blev i sidste uge vaccineret og har lige siden været så pivet konstant, selv om vi leger med ham eller han sidder hos os eller vi lader han hænge på vores arme.
Han sover stadig fint om natten, han bliver lagt kl. 18:30 og sover til kl. 05:00 hvor han får mad og så sover han en til to timer mere inden han får morgenmad.
Om dagen sover han maks 30 til 45 min af flere omgange man jeg kan jo nok heller ikke forlange at han sover så meget om dagen da han sover så meget om natten.
Kan hans piveri skyldes at han måske er ved at få tænder (jeg kan ikke mærke noget) eller? Det er meget fortvivlene at han piver så meget (det er ikke gråd).
Han kan også fine på at vågne i et hyl ca. 1 - 1½ time efter han er lagt i seng og det tager ca. 5 min at trøste ham igen og det virker ikke som om han er vågen. Når han holder op bliver han lagt i sin seng igen og så sover han videre som om han aldrig har været vågen.
Håber du har et godt råd.
Kærlig hilsen
Katja