Brev:
Mad, forstoppelse og tænder
31. maj 2010
Alder:
6 mdr.
Mad, forstoppelse og tænder
Hej igen,
har endnu et spørgsmål.
Vores dejlige dreng har jo været indlagt med RS-virus da han var 2,5 måned, og efterfølgende fik han konstateret astmatisk bronkitis og lungebetændelse. Han har også døjet med forstoppelse og gør stadig, hvorfor han får lactulose. Og nu er han ved at få de første tænder.
Jeg var hver gang begyndt at give ham grød, men da han ikke ville spise sin flaske, ville jeg ikke give ham grød. Og når jeg giver ham grød sidder han bare og prøver at gibe fat i skeen, så jeg synes ikke, han virker spor intresseret. Prøvede så sent som igår.
Men nu læste jeg lige en andens brev til dig, han var 7 måneder, og du rådede moren til bare at klø på med maden, for ellers vil de slet ikke have noget eller blev kræsne, og så blev jeg jo lidt stresset, for jeg vil faktisk gerne have han snart kunne spise og drikke af kop.
Sidst han blev målt og vejet var han 65cm og 7,7kg.
Han har siden påske kun været på flaske, og det var vores første barn aldrig, så jeg ved heller ikke, hvornår jeg skal give ham flaske, når han begynder at få grød. Hans storesøster spiste alt vi gav hende fra hun var 4 måneder og drak meget flot at kop siden hun var 6 måneder, så jeg har intet at sammenligne med.
Hjælp og tak på forhånd.
Venlig hilsen
Pernille