Brev:
Gravad, røget laks, olie, fedtstof mv.
8. juni 2010
Alder:
8 mdr.
Gravad, røget laks, olie, fedtstof mv.
Hej Helen,
Lige et par kostspørgsmål:
Må man give en baby på 8 måneder gravad eller røget laks? Hvornår må de få det?
Synes der er meget mad i den madplan du har sendt os, så meget spiser han slet ikke:(
Skal jeg i stedet tilføje endnu mere olie og sødmælk i grød og mos og ekstra smør på brødet?
Han spiser måske kun 5-6 stykker bolle til mellemmåltid eller 5-6 teskefulde tykmælk og slet ikke begge dele og hans vægt står stille for tiden... (bliver snart 9 måneder og vejer 9.2kg..)
Med venlig hilsen
Marlene