Brev:
Barnevogns-skrigeri - frygter dagpleje start
9. juni 2010
Alder:
8 mdr.
Barnevogns-skrigeri - frygter dagpleje start
Hej Helen
Tak for dine tidligere svar. Nu er jeg så kommet så langt at jeg skal til at arbejde med det næste problem.
Faktisk siden de 3 mdr har vores datter været meget ulykkelig når hun skal ud i barnevognen. I dag er hun ca 8½ mdr og synes faktisk det bliver værre og værre. Jeg går rundt med hende i lang tid før hun falder i søvn (grædende). Det er virkelig hjerteskærende og når hun så er faldet i søvn trækker hun vejret med sådan nogle små gisp fordi hun har været så ked.
Jeg har prøvet alt. Jeg har lagt hende ud tidligere så jeg var sikker på at hun ikke var overtræt og omvendt. Det giver ingen resultater. Om en uge skal de begge starte i dagpleje og jeg frygter virkelig når hun skal ud. Dagplejeren har jo ikke tid til at gå rundt med hende, og hun er virkelig utrøstelig.
Hvad skal jeg gøre for at få hende til at falde i søvn uden gråd? og hvordan kan jeg træne hende i at komme i barnevognen uden at blive kørt med?
Når hun sidder op i barnevognen er hun glad og hun elsker at følge med i det hele. De dage hvor der har været godt vejr har hun sammen med sin tvillingebror siddet i barnevognen og leget. Så jeg har også forsøgt at vise det er et rart sted at være.
Jeg håber virkelig at du har nogle råd så jeg kan få en glad pige til at falde i søvn.
Kærlig hilsen
en bekymret mor