Brev:
Råd om urolig søvn - 3 mdr.
10. juni 2010
Alder:
3 mdr.
Råd om urolig søvn - 3 mdr.
Hej Helen.
Jeg har en lille dreng på 3 en halv måned der sover som vinden blæser. Når han sover i barnevognen om dagen kan man næsten sætte uret efter ham for det er sikkert som amen i kirken at efter 35-40 min vågner han og ligger med store øjne. Hvis jeg er heldig kan jeg få ham til at sove videre men skal konstant ud til ham da han hele tiden vågner og græder. Og sådan er det hele dagen når han putter. Til sidst er han så overtræt og så er det først han nægter at sove. Han har altid haft en utrolig evne til at holde sig vågen.
Han havde en god periode omkring de 2 måneder hvor han næsten sov hele natten igennem med densidste måneds tid er han begyndt at vågne en milliard gange om natten og virker urolig og sulten. Er startet på at give ham grød da han ikke blev ordentlig mæt af mælk, får udelukkende mme. Men det virker heller ikke til at gøre ham ordentlig mæt.
Hvad skal jeg gøre for jeg er ved at blive sindssyg af konstant at være vågen og max få en times ammenhængende søvn? Er begyndt at ignorere hans små lyde om natten og kun reagere hvis han blir rigtig utilfreds. Desuden går vi til babysvømning og troede han ville være utrolig træt efter sådan en omgang men det er det samme...
Håber du kan hjælpe og skriv hvis du skal bruge flere oplysnigen.
Hilsen den godt trætte mor