Brev:
Maltodextrin
14. juni 2010
Alder:
10 mdr.
Maltodextrin
Hej Helen!
Nogle produkter til spædbørn reklamerer med, at de ikke indeholder maltodextrin, andre produkter indeholder maltodextrin. Hvordan skal vi som forbrugere forholde os til det, - er det noget, vi bør undgå?
Med venlig hilsen
Nikolajs mor