Brev:
Morgenmad - 12 mdr.
16. juni 2010
Alder:
12 mdr.
Morgenmad - 12 mdr.
Hej Helen...
Isabella er lige blevet et år og jeg vil hører om du kan fortælle mig, hvilken morgenmad er bedst for hende?
Hun har fået havregrød og øllebrød indtil videre.. kunne bare være dejligt hvis hun indimellem kunne få noget ymer eller a38 med sukker fri drys på når vi er lidt sent på den om morgen ;o)
God dag...
Hilsen
Dorthe