Brev:
Hvordan sørger man for rigeligt væske efter flaskestop?
18. juni 2010
Alder:
11 mdr.
Hvordan sørger man for rigeligt væske efter flaskestop?
Hej Helen
Ja, overskriften siger jo det meste.
Min søn er lige snart et år, og så skal han jo til at stoppe med flasken.
Mit spørgsmål går på, hvordan man sikrer, at de får væske nok i løbet af dagen? Han er slet ikke så dygtig til at drikke af kop, at han kan drikke en mængde tilsvarende det, han får i flasken.
Hvor meget væske skal sådan en størrelse på 1 år ca. have?
Hvor meget mælk/mælkeprodukter skal de have?
Han er ikke så vild med sødmælk - kan jeg bare fortsætte lidt endnu med at give ham nan2 i kop?
Bedste hilsner
M