Brev:
For meget protein?
16. juni 2004
Alder:
5 mdr.
For meget protein?
Hej
Jeg har en dreng på 5½ mdr. og er ret nervøs for om jeg giver ham for meget modermælkserstatning og vælling og måske belaster hans nyrer.
Jeg ammede ham til han var 4 mdr. og han ville så ikke mere. Jeg gav ham allomin 1 i knap 1 måned og gik over til allomin 2 og vælling. Han får 400ml vælling og 600 ml erstatning og 3 gange grød eller mos med ½dl mælk i grøden. Vi startede med skemaden for 2 uger siden.
Han vejer 8800 gr og måler 70 cm og trives rigtig godt ellers og er en meget glad dreng. Men det det bekymre mig meget om det er det rigtige jeg gør her i tilvæningsperioden og jeg er godt klar over at vi skal trappe ned, men kan det have skadet ham allerede?
På forhånd tak og det er en virkelig god og brugbar hjemmeside du har.
Mange hilsener fra Charlotte