Brev:
Mad endnu engang
27. juni 2010
Alder:
7 mdr.
Mad endnu engang
Hej Helen
Ja det dumme mad vil sku ikk fungere hos os mere end nogle dage af gangen... han spiser godt til morgenmaden, men så går det ned af bakke resten af dagen med mindre det er frugt mos og ostehaps.
Vi har i samråd med vores sundhedsplejerske taget flaskerne fra ham om dagen for at gøre ham mere interesseret i alm mad men jeg sys faktisk slet ikk det virker. hans dags ser nu sådan ud sådan ca.
kl 8 - havregrød med frugtmos ( og lidt sukker)
kl 9.30 frugtmos + ostehaps
kl 10 sove
kl 12 - risgrød med grønsager + fisk eller kød+ noget til hånden feks peberfrugt (her spiser han måske kun 5 tsk fulde og hvis det feks er brød højst 3 hapser)
kl 13.30- youghurt/grød
kl 14- sove
kl 16- frugtmos eller frugt stykker/flaske
kl 18- kartofler most med gaffel + gulerødder most med gaffel+ lidt kød eller fisk + smage vores mad + agurk til hånden.. ( her spiser han heller ikk meget højst 5 mundfulde)
kl 20- 200 ml flaske
kl 23 ca- 200 ml flaske
Hvordan får jeg ham til at interessere sig mere for frokosten og aftensmaden??? de to måltider kan jo også få ham til at sove bedre om natten og jeg har prøvet at servere alt mulig til ham men niks han lukker bare munden, så mit spørgsmål er om han overhovedet er sulten.
Venlig hilsen
Sine igen igen igen