Brev:
Farvel til de lange lure
27. juni 2010
Alder:
5 mdr.
Farvel til de lange lure
Kære Helen.
Så er Ida 5 mdr og har virkelig ændret sove mønster. Hun sover nu SJÆLDENT 2-3 timer om formiddagen, som hun gjorde førhen, men nu hedder der 45 min og MAX en time ad gangen. Det betyder så, at hun de sidste dage sover 2 timer først på aftenen. Hun sover som regel mellem kl. 20 og 22 om aftenen, vågner en gang omk kl. 1 og skal ha sutten, spiser IND IMELLEM ved 3 tiden (sjældent) og vågner ved 4.45 tiden og kan som regel spises af med en sut for så at vågne helt kl. 5.45 - 6 (alt efter om hun spiste midt nat). Somme tider sover vi videre efter en flaske og står op ved 8 tiden.
Hun er generelt en glad og aktiv pige, kan nu rulle fra ryg til mave uden hjælp, spiser grød til middag og mos til aften (har ikke villet ha så meget de sidste dage, så har fået mere flaske) og vejer nu 7,7 kg og er omk. 70 cm lang.
Sover hun det hun skal i løbet af dagen?? Er 45 min virkelig nok?? Er så bekymret for, om hun får det søvn hun har brug for.
Venlig hilsen
Louise