Brev:
Umulig at putte
13. juli 2010
Alder:
11 mdr.
Umulig at putte
Kære Helen
Jeg har igen et lille problem med min vidunderlige dreng.
Når han om aftenen omkring 19.30 skal i seng er han umulig at putte. Han får sin natflaske og ligger med næsten lukkede øjne imens, men i det øjeblik han er færdig med flasken vender han sig rundt og kravler rundt. Dette er uanset om det er i hans egen seng eller vores.
Når han er i egen seng rejser han sig op og snakker, jeg ligger ham ned, han rejser sig osv. Men inden for kort tid bliver han ulykkelig. Han rækker armene op imod mig og græder. Jeg tager ham op, sidder lige så stille med ham. Når han igen er rolig starter det hele forfra.
I vores seng kæmper han for at vende sig rundt, komme pa alle 4 og kravle rundt i sengen, hvilket jo er lidt farligt da han falder ud.
Jeg har prøvet at tage ham ned igen og putte ham lidt senere men samme mønster gentager sig....
What to do?
Håber du har haft en god ferie :-)