Brev:
Min søn vil ikke have de jerndråber
13. juli 2010
Alder:
6 mdr.
Min søn vil ikke have de jerndråber
Hej Helen.
Min søn på 6½ måned vil ikke tage imod de 8 jerndråber, som han jo skal have.
Jeg har prøvet at blande dem i hans grød og mos, men så vil han bare ikke spise mere af maden, når jeg har blandet jernet i. Jeg har også prøvet at give på en teske og så med lidt af min egen mælk i. Men det vil han heller ikke mere.
Jeg ved ikke hvordan jeg så skal give ham dråberne?
han får ikke modermælkerstatning, jeg ammer.
Håber du kan hjælpe?
Knus Mia