Brev:
Begynde på skemad
13. juli 2010
Alder:
4 mdr.
Begynde på skemad
Hej Helen.
Lukas er nu blevet 4 måneder og vejede den 30 juni 8,2 kg og var 68 cm, så han er en stor dreng og jeg tænker jeg så småt vil begynde at give ham lidt grød.
Jeg vil selv lave grøden, da jeg har hørt at det man køber er så sødt at det er som at give ham budding, og jeg tænker at det er vel ikke så godt:-)
Jeg kan kun finde fuldkornsrismel på hylderne i supermarkedet, er det okay at give ham, eller skal det være almindelig rismel?jeg har også købt majsmel og hirsemel, er det ikke det man starter med?
Hvornår er det bedst at give ham grøden, og skal jeg springe en flaske over så eller hvordan?
Hvordan er det med vand, er det nu han må begynde at få vand fra kop fra vandhanen eller skal det stadig koges?
Med venlig hilsen
Eva