Brev:
Ikke sulten til aftensmad
6. juli 2004
Alder:
10 mdr.
Ikke sulten til aftensmad
Jeg har en søn på knap 10 mdr. hans madplan ser sådan ud.(ca. tider)
Kl. 6 amning.
kl. 8 får han grød. (forskellig slags)
kl. 10.30 yougurt med frugtmos
kl. 13 Bondebrød med pålæg (smøreost, leverpostej) lidt tomat eller avocado.
kl. 15.30 lidt frugt.
kl. 18.30 kartoffel, kød, grøntsager - nogengange færdiglavet mad.
Inden sengetid igen amning ligesom 1-2 gange om natten.
Han får vand til måltiderne og lidt bryst i løbet af dagen da han ikke er vild med at drikke mælk af glas.
Er det godt nok til at dække hans behov?
Hans appetit variere selvfølgelig men mit problem er at han stort set aldrig er sulten til aftensmaden. Han spiser 3-4 skefulde også vil han ikke have mere. De andre måltider spiser han efter min mening OK.
Han er som sagt 10 mdr. og han vejer ca. 9,5 kg.
Er der noget jeg gør galt siden han ikke vil spise sin aftensmad.