Brev:
Hvordan kommer vi videre herfra?
13. juli 2010
Alder:
7 mdr.
Hvordan kommer vi videre herfra?
Hej Helen
Min datter stortrives og spiser med stor appetit. Hun får grød og mos og er rigtig glad for det.
Mit spørsmål lyder hvordan vi kommer videre herfra? Er det ok hun stadigt får majs, hirse, quinoa, boghvedegrød osv? Jeg tænker hun snart skal have noget med noget mere konsistens, men hver gang jeg prøver at gøre maven lidt grovere er hun ved at kaste op.
Hendes dagsrytme med mad ser sådan ud:
Kl. 6 - 120 ml. MME
kl. 7 - havregrød efterfølges af og til med frugtmos
kl. 11 - frokost majs, hirse, boghede eller anden grød. Efterfølges af frugtmos.
kl. 14 - 120 ml MME
kl. 18 - Grøntsagsmos af og til med kød eller fisk
Sover fra 21-6 uden at spise eller vågne.
Hun får faktisk ikke mere MME end det der står her, men hun drikker rigtig meget vand nu (har tidligere skrevet at hun ikke ville drikke vand, men det er ovre) og der kommer selvfølgeligt MME pulver i hendes grød. Jeg kan ikke få hende til at tage mere MME end det der står her.
Min datter er forøvrigt endeligt begyndt at trille og gør det hele tiden nu :)
Endnu engang tak for alle dine gode og kærlige råd!!