Brev:
17 mdr vil ikke spise
6. juli 2004
Alder:
17 mdr.
17 mdr vil ikke spise
Hej
Min søn på 17 mdr. vil ikke rigtig spise. Hverken når jeg gir ham selv eller hvis han selv sidder med maden. Han har for 1½ uge siden haft halsbetændelse og mellemørebetændelse, kan det godt være derfor at han ikke rigtig vil spise?
Annette