Brev:
Menstruation,- fødsel og amning
28. juni 2004
Alder:
18 mdr.
Menstruation,- fødsel og amning
Hej
Jeg fødte for halvandet år siden og har ammet hele tiden.
Nu ammer jeg lidt om morgenen efter mit barn har spist morgenmad, igen lige lidt efter aftensmaden og igen før sengetid.
Jeg har stadig ikke fået menstruation. Er det normalt?
Henriette